sobota, 14 kwietnia 2012

Masz nieraz uczucie, ze nadszedł koniec? Jesteś znudzony, czujesz, że nadchodzi czas na coś nowego, innego. Nie chcesz kurczowo trzymać się starych przyzwyczajeń, nawyków, odpuszczasz. Życie może być wiele ciekawsze, tak mi sie wydaje. Poczułam się dziś naprawdę nieszcześliwa, kiedy przeglądając blogi z relacjami z dalekich podróży spojrzałam z boku na swoje życie. Dni wydają sie niczym nie różnić, a tygodnie zlewają się w jeden, niekończący się czas, skrupulatnie wszystko się powtarza. To miasto mnie przygnębia, ale jestem pełna pomysłów, małych zmianek, które wprowadzone w życie mogą dać ciekawszy obraz.
Okej, zaczynam robić listę rzeczy, które mają stać się moimi nowymi nawykami, ciekawszymi i bardziej korzystnymi, niż dotychczasowe. I listę rzeczy, których nie robię bo się wstydzę/ boję/ nie chcę, a mogą być fajne. :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz