czwartek, 21 czerwca 2012

Zginac jest latwo. Chcesz wyzwania? Przezyj.

Najpierw zgubilam sie w lesie, po ktorym bladzilam dobre 20 minut, bez zasiegu. Nienawidze lasow, cholernie sie ich boje. Ok, kiedy juz przy pomocy przejezdzajacego pana zrozumialam, ze popieprzyly mi sie skrety, pojechalam wskazana przez niego droga. Nie koniec niespodzianek! Pieprzony maly pies niewiadomo skad wskoczyl mi pod kolo, powtorka sprzed 1.5 miesiaca - tym razem rozwalilam kolano, spodnie do biegania (:<<<<) i dlonie.

Zaskakuje mnie, ze lezac i umierajac teraz z bolu jest tylko jedna rzecz, o ktorej potrafie myslec ;3 I to bardzo
niebezpieczne. Nie mozna sie w nic angazowac w zaden sposob emocjonalnie, nie zapominaj, mloda panienko.

2 komentarze:

  1. :3333333333 love. i o to chodzi żeby wzbudzać emocje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam niestety bo nie umiem się tym obsługiwać :D tzn. mam tam konto ale nie używam i wszystkie piosenki mam na yt gdzie playlista z ulubioymi jest prywatna i nie da się tego zmienić (tudzież nie umiem) http://www.youtube.com/user/dziewczynajakchlopak?feature=guide :)

    OdpowiedzUsuń