czwartek, 14 czerwca 2012

Kończy się szkolny zapieprz, nie wiem jak wytrzymam cały przyszły tydzień bez mojego kochanego anonimka. Dzisiaj spontanicznie dorobiłam sobie kolczka w uchu, tym razem na górze, jutro zmieniamy włosy. Wakacje sprzyjają zmianom. Jestem szczęśliwa dzięki samym planom zmian, a co dopeiro bedzie, kiedy wprowadzę je wszystkie w życie! Aż doczekac się nie mozna. Został tylko do zaliczenia angielski w poniedziałek i dodatkowa fizyka z całego roku w środę ze wszytskimi wzorami włacznie i wakacje chwytam mocno w ramiona. Podoba mi się to, że przestaję się tak bać zmian, zaczynam dystansowac się do spraw, ktore tego wymagają. Mam 2 książki do przeczytania - Poradnik duchowego rozwoju i Jak uczyć się trzy razy syzbciej i całą siebie do poznania, 2 miesiące na spontaniczne wyjazdy, nowych ludzi i odkrywanie nowych miejsc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz