wtorek, 17 stycznia 2012

how you curl your lip when you concentrate enough.

"With the whisper we will tame the vicious scenes Like a feather bringing kingdoms to their knees"
"I don’t believe in loving with a ball and chain ‘Cause I feel how it crippled me inside"
"Years went by and nothing changed The love we shared just stayed the same As hair grew grey on top of our heads Every night I quietly said"
Jedne rzeczy się kończą, inne zaczynają. Jedni się rodzą, drudzy umierają. Nie możesz stać w miejscu i wiecznie znosić coś, co Ci nie odpowiada. Masz jedno życie, wykorzystaj je. Ludzie się zmieniają, Ty się zmieniasz, ja się zmieniam. Zaufałam losowi, intuicji. Ciekawe, jak na tym wyjdę. Nie płaczę, nie krzyczę, świat pędzi dalej. Wszystko zmienia się tak cholernie szybko.. Szkoda mi nawet tego jednego wieczoru na skupianiu się na przeszłości, szkoda go tracić. Lepiej skupić się na przyszłości i zrobić wszystko, co tylko się da, żeby była jak najlepsza. Nie zajmie to nam nawet 3 dni, zeby się z tego otrząsnąć. Odnoszę wrażenie, ze nie potrzebujemy nawet chwili. To przecież świetnie! Naprawdę. Lepsze, niż gdybyśmy mieli siedzieć i mieć ciężkie rozkminy. Nie wiem, jak to możliwe. To wszystko. Ostatnio przy okazji jakiegoś istotnego wydarzenia zastanawiałam się, czemu mnie ono nie ruszyło. Czy to już taki wiek, czy to ze mną jest coś nie tak? Teraz jest to samo. Czemu znów nic mnie nie rusza? To conajmniej podjerzane. Nie wiem, o co chodzi. To wiek, czy jak?
Gdy puszczamy wolno coś, na czym bardzo nam zależy, liczymy, że nasze poświęcenie zostanie nam wynagrodzone. Nie tylko przeznaczenie zsyła nam prezenty, czasami to ktoś z naszych bliskich. Jeśli kogoś kochasz pozwól mu odejść.
I w mgnieniu oka wszystko się zmienia. Zostawiamy przeszłość za sobą i spieszymy w nieznane... Ku naszej przyszłości. Wyruszamy w odległe miejsca i próbujemy się odnaleźć... Albo zatracić, próbując przyjemności bliżej domu. Problem zaczyna się wtedy, gdy nie pozwalamy zmianom się dokonać i trzymać się dawnych przyzwyczajeń. Jeśli zbyt mocno trzymam się przeszłości, przyszłość może nigdy nie nadejść.
Więc gdy następnym razem zapomnisz, że jesteś Blair Waldorf, pamiętaj, że ja jestem Chuckiem Bassem i cię kocham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz