poniedziałek, 17 października 2011

Możesz stwierdzic patrząc na sposób w jaki ona chodzi, że jest moją dziewczyną. Możesz stwierdzic patrzac na sposób, w jaki mówi, że rządzi światem. Możesz zobaczyć w jej oczach, że nikt nie trzyma jej na łańcuchu. Jest moją dziewczyną, moją Superdziewczyną I ona wtedy powie: Jest ok, zgubiłam się po drodze, ale jestem Superdziewczyną, a Superdziewczyny nie płaczą I ona wtedy powie: jest w porządku, wróciłam późno do domu ostatniej nocy, ale jestem Superdziewczyną, a Superdziewczyny po prostu latają. I wtedy powie, że nic nie może pójść źle, gdy jesteś zakochany, co może iść źle? I będzie się śmiała, noc obróci się w dzień, odpychając jej strach daleko I ona wtedy powie: Jest ok, zgubiłam się po drodze, ale jestem Superdziewczyną, a Superdziewczyny nie płaczą. I ona wtedy powie: jest w porządku, wróciłam późno do domu ostatniej nocy, ale jestem Superdziewczyną, a Superdziewczyny po prostu latają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz