środa, 22 czerwca 2011

Mobileblog

Tylko Ty jeden wiesz, ze ja taka jestem. Tylko przy Tobie wybucham zawsze chwile przed tym, kiedy oboje zdajemy sobie doskonale sprawe, ze już czeka na Ciebie Konrad. Wkurza Cie to, wręcz niesamowicie Cie to wkurza, ale oboje wiemy, ze bez tego nic nie byłoby takie, jak jest. A jest niesamowite. Bez tego nie mógłbyś poddać sie nagłym emocjom. A potem wychodzisz bez słowa. Oboje wiemy, ze już jest dobrze. Niedługo zaczniesz dostrzegać, ze to ma swój urok, ze nie potrafilbys być z dziewczyna, która nie byłaby taka histeryczka, jak ja. Pokochasz nawet to. Bez takich szczegółów nie byłoby tego wszystkiego. Mimo ze zawsze staram sie pohamowac, w którymś momencie poddaje sie. Chce wybuchnąć, dać Ci powód, abyś po zamknięciu drzwi mógł wrócić, przyciągnąć mnie do siebie najmocniej, jak to możliwe i dać sie ponieść temu, co jest miedzy nami. Polemizujac, teraz Cie to doprowadza do szału, ale z czasem zrozumiesz, ze tak po prostu jest z nami. Wiem, ze nasze uczucie jest ogromne, ze nieraz zbyt chce postawić na swoim nie pozwalając Ci przemówić mi do rozsądku, ale tacy już jesteśmy. Ty przepraszasz, ze odszedles wkurzony, ja przecież i tak dobrze wiem, dlaczego to zrobiłeś. Nie zapominaj nigdy, ze znamy sie oboje najlepiej na świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz