poniedziałek, 28 lutego 2011

Spoglądam w górę. Widzę gwieździste niebo, które zawsze działa na mnie kojąco. To znak, że dzień mam za sobą. Trzeba wyciągnąć z niego wnioski i wystartować z lepszym nastawieniem jutro. Siadam, palę 4 papierosy pod rząd, słucham Starlight, Don't go away, Stand by me i już wiem. Już nie potrzebuję więcej się zastanawiać, już jestem pewna. Wiem, że chcę to wszystko co mam teraz zatrzymać przy sobie do końca. Nie chcę minąć się kiedyś ze świadomością, że nie znam osoby, którą kiedyś znałam najlepiej na świecie, a ona mnie. Nigdy nie chcę. Tak jak dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki, tak dwa razy nie spotyka się takich samych ludzi. A ja nie chcę ich nigdy stracić. Szmat drogi przede mną, ale nie chcę jej przebyć z innymi ludźmi ze mną. Może to niedorzeczne mówić coś takiego w wieku 15 lat, ale nie jestem w stanie myśleć inaczej.
-
Będziemy mieć cudowne życie, przyjaciele.
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz