wtorek, 26 października 2010

Szczęście bez przyjaciela, to nie szczęście.

Nie chcę być tam kiedy Ty, spadniesz
Nie chcę być tam kiedy uderzysz o ziemię
Więc nie odchodź,
Powiedz co powiesz
Powiedz że Ty chcesz zostać
Na zawsze i dzień dłużej
W tym czasie w moim życiu
Ponieważ potrzebuje więcej czasu
Tak, potrzebuje więcej czasu aby zrobić rzeczy dobre






Chyba to jest to.
To jest ten moment, 
kiedy jestem szczęśliwa.
Nigdy nie będziemy w sytuacji,
kiedy wszystko jest idealne.
Ale grunt, że jesteś.
Leżymy, moje łzy ciekną 
wprost na Twoją klatkę piersiową.
Obiecujesz, że to się nie zmieni,
że będziesz tu jeszcze długo.
Ale ja, tak otumaniona
spłoszona
mam ochotę uciec.

















































































































































































































































































-Kocham Cię
- i ja Ciebie też

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz