piątek, 10 sierpnia 2012

To miasto jest kurewsko piękne. Niesamowicie wyglądają mężczyźni jeżdzący w garniturach na białych vespach, kobiety - najpiękniej ubrane, jakie widziałam w życiu, a faceci? O mamo, zostaję tu na zawsze. Wczoraj mój kuzyn zabrał mnie na małą objazdówkę po Zurichu nocą, dzisiaj idziemy w miasto :3 W sobote zamierzamy bawic sie aż do rana na Street Parade - obecnie największej imprezie techno w Europie. W przyszłą sobotę latamy helikopterem, w środę Włochy, a jeszcze kiedyś mamy jechać sami - tylko ja i Michał do Francji *.* Narazie jest epicko, w chuj.

                       


                                                                  klasyka :D

                                                         
                                                            Tu mieszkam

a tak wozimy się z Michałem :3
a takie jemy śniadania (buzi, Majka <3 p="p">

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz