wtorek, 20 kwietnia 2010

A hundred days have made me older .

Są rzeczy, zachowania, których nie zmienisz. Nieważne, jak bardzo byś chciał, nie zmienisz. Świat poukładany jest w sposób pokręcony. Świat czy tylko ludzie?
-
Wreszcie przeładowałam zdjęcia z wczoraj i dzisiaj. Oglądając je, uśmiech zagościł na mojej twarzy. Aż jedno ustawiłam na tapetę. A czemu by nie poprawiać sobie humor za każdym razem, kiedy tylko spojrzę na komputer?






















-

Tak błogo, cieplutko robi się w sercu, kiedy widzisz takie zdjęcia i możesz bez wątpienia, z dumą powiedzieć "Tak, to są moje najlepsze przyjaciółki. Nie miałam nigdy lepszych i napewno lepszych niż One mieć nie będę. Świadomość, że zrobimy dla siebie wszystko, sprawia, że wszystko jest łatwiejsze."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz