poniedziałek, 15 lutego 2010

100215

Jak nieraz mało do szczęścia potrzeba. Sprawiacie mi przyjemność, misie <3 Tak błogo mi, kiedy pomyślę o tych wszystkich mordkach, które każdego dnia przyprawiają mnie o ból brzucha ze śmiechu. Bez przyjaciół, jesteśmy nikim. Jestem nikim.. Budują naszą psychikę, nas. "Nie zbudujesz nic bez poświęceń". Nieraz wkurzamy się na siebie nawzajem, ale co byśmy bez siebei zrobili? Miałam ochotę wymienić tu osoby, które tak uwielbiam, ale po co, one dobrze o tym wiedzą. :)
 
-




Urodziny youtube!








I Galileusza ("Nie możesz człowieka nauczyć niczego. Możesz mu tylko pomóc odnaleźć to w sobie.")

-

 Kocham Was jak chuj. ♥


In a haze, a stormy haze,
I’ll be round, I’ll be loving you always, always,
Here I am and I'll take my time,
Here I am and I’ll wait in line always, always.

 

1 komentarz: